Pages

26 August 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

 bulan 8 ni, paling tak produktif menghasilkan entry dlm blog saya.. heheh.. tp saya masih baca lg blog2 yg saya follow.. ntahla, apsal malas sangat nk update tu taktau la nape.. hihihi...

dikesempatan ni, saya nak ambil peluang ni untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kawan2.. mohon maaf zahir batin andai ada salah dan silap.. yang mana balik kampung jauh2 tu, bawa kereta elok2, hati2 di jalan raya. semoga selamat perjalanan pergi dan kembali semula ke sini.. yang mana nk buat open house tu, mai ler jemput saya skali (x malu), klu ada kesempatan saya akan datang. :)

raya tahun ni saya beraya sendirian lagi.. kt rumah parents saya. hubby belum balik belayar lagi. tentative date dia balik katanya 30/9. raya pun dah abis.. (sedih berganda).. tapi saya akan balik kampung ke Klang juga nnt.. mungkin balik hari je. sebab jumaat saya da masuk ofis semula, dan kene start packing sebab lepas ni kene duduk putrajaya semula la.. (bulan puasa ni saya duk kt rumah parents sbb takut tak bangun sahur kalau duk sorang2 kt putrajaya. hehehe)... n kena balik awal la jugak ye, sbb sah2 rumah putrajaya banyak habuk.. lama x dok sana.. kadang2 je saya jengah time rehat tengahari. hopefully, bila duduk putrajaya semula nnt, azfar tak byk nangis, x byk bangun malam,x nakal2... jadi budak baik.. ermmm... geramnyaaaa.. (tetibe rindu kt azfar)...

n to mr hubby: cecepat balik ekk.. hopefully leh dpt replacement lebih awal dr scheduled date tu huhuhuhu... we miss u daddy... :)

okla.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR BATIN




-------------------------------------
where love n hate collide
-------------------------------------
fiza nazri

No comments:

Post a Comment