Pages

12 September 2011

sentap hari isnin


 this last few days, azfar dok sebut2 "ayah....ayah..." sedihnya dengar.. tapi, trying to be positive, since last time, klu dia asek sebut ayah or meragam yg susah nk didiamkan, time tu laa ayah azfar da dekat nak balik. so, harapan kami, x lama lagi dapat laaa hubby balik.. aku tanya hubby, dia kata replacement da ada, tp mgkn dpt balik lmbt lg kot, tentative date dia gitau 30/9. huhuhu... lmbt lg.. tp still dpt blk kan...

 kejam ke aku? smlm lepas balik dr kampung (kampung laa sangat kann), dari parking, aku dah suruh azfar jalan sampai rumah.. rasanya takdela jauh sgt, sbb kiranya dari kete sampai dlm lif je pon, dlm lif suruh dia berdiri sendiri.. dia pon excited dpt berjalan dgn slipper baru pilihan sendiri tu.. akekeke... aku gtau ayah azfar, dia kata kejamnyeee ibu.. suruh anak jln sendiri.. eleh, dia keje jauh da lama x jmpe anak, mmg la ckp gitu.. klu jumpe anak slalu, lg excited tau nak suruh azfar jalan sendiri.. hehehe.. lgpun ibu kan ada byk brg2 lain nk kena pikul... akekekkekeke... azfar kena la pandai2 bawak diri kan... hehehe

 travel smlm, kiranya agak stress free la.. sepanjang perjalanan walaupun ceruk mana aku selit nak elak jem, tetap terperangkap dlm jem.. walaupun tak lama sgt, tapi agak risau la, sbb klu kete tak bergerak, biasanya azfar akan mengamuk. tapi semalam, berkat finger food dia, berkat multivit tablet kegemaran dia, smpi putrajaya dia enjoy je naik kete dgn ibu.. hihihi.. seronokkkkkk....

 so weekend aku agak seronok til monday comes.. alahai... malasnya kerja ni.. tibe² teringat balik kes mintak pindah ni.. tetibe teringat plak yg surat tawaran aku pindah ni x keluar lagi.. dlm hati ni berdoa2, supaya org yg patut replace kt tmpt aku skrg ni dtg lapor diri.. klu org tu tak dtg, maknanya, x dpt la aku pindah (ye ke?).... alahai.. seminggu ni je yg tinggal lg. harap dapat laaa pindah.. saya nak pindah.. pindahkan saya dari sini.... huhuhuhuhu










 so conclusionnye, walaupun saya sangat enjoy weekend saya yang tak berapa tu, tapi bila datangnya hari isnin, semua mood terbang melayang.. semua harapan berkecai.. cepatlaaa antar surat tawaran kat aku woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....




-------------------------------------
where love n hate collide
-------------------------------------
fiza nazri

No comments:

Post a Comment