Pages

28 March 2011

azfar makan durian

salam...

semalam azfar makan durian... mmg dia suka...
smpi kene bawak jauh supaya aku buleh mkn durian tu dgn tenang..
asal dekat je, dia minta... nk lagi..nk lagi...

mungkin sbb masa ngandung dia dulu, aku mmg ngidam durian kot... durian langat... hehehe.. nasib sempat dpt.. ari sabtu 19 june 2010 smpt blk langat semata2 nk g mkn durian, selasa 22 june 2010 azfar lahir, lepas dpt mkn durian. hehehe

berbalik cerita azfar mkn durian... mlm td, pas nyusu, biasa dia akan terus tertidur.. tp smlm, dgn mata terpejam, dia dok bangun, tukar tmpt tidur, g kaki katil, tak jadi, g atas bantal aku, x jadi, nonggeng atas bolster pun tak jadi, aku dukung duk bawah ekon, tak jadi gak, pastu letak semula, dia golek2 guling2 lagi... kalau tengok dia menggelupur tu, sian sgt... mungkin kepanasan sbb mkn durian siang tu agaknye...

nyesal gak bg mkn durian tu, nk kata banyak, takde la banyak mana, setakat colek skali dua je.. mgkn sbb dia baby, sbb tu terasa kepanasannya.. sian azfar... 

pasni ibu mkn durian sorok2 la... hehehee.. awak da besar nnt baru kite dok ngadap sama2 yeee sayang.. :)




ngehehehehehhehehehehehhehehhehehehe




--------------------------------------------
where love n hate collide
--------------------------------------------
fiza nazri