Pages

03 March 2011

azfar phone-calling nenek

Salam all

Td cakap nk update pasal azfar kann..

Azfar bgn pagi, dlm kul 630 tetiap hari.. so, aku ni da jd terpaksa rela la bgn waktu gitu jugak.. (ayah dia blk nnt aku nk qada’ sume tido aku yg terjejas ni.. eheheh).. 

so, hari ni, time aku tgh kalut2 nk bersiap nk g keje td, utk mendiamkan dia, aku bg la dia main hp LG aku.. hp touchscreen, kene touch kt jari baru functioning (fon lain kene pakai stylus kan? X pun kene pakai kuku).. 


so, dlm x sedar tu, tiba2 aku dgr ada “hello.. hello” kat fon tu.. pelik, aku tgk azfar diam je main2 hp tu.. pastu bila check, rupanya dia dah call nenek klang.. fuh.. trus la mintak maaf kt nenek, ckp azfar yg dial sendiri phone ni.. pastu, tgh ckp2, tibe2 tgk screen phone dah blank plak.. rupanya azfar tutup slide phone tu. Azfar..azfar.. pandai kau main2kan nenek pagi2 ni yer…

Smlm pun gitu gak, before tido, saje tepon nenek dia dulu, bg dia borak2 n main2 dulu… tgh berborak tu, dia tutup slide fon tu lagi.. huhu.. sian nenek dia.. mesti ingat phone ibu rosak lg ye.. hehehe

1 mac aritu, azfar da pandai duduk sendiri. Seronok sgt aku dengar. Balik umah, terus baringkan dia kt ruang tamu, ingat nk tengok mcmana cara dia duduk.. skali dia mengamuk mintak dukung… sudahnya, malam tu before tido baru aku dpt tengok dia duduk sendiri. Tu pun sekali je.. besok tu baru dpt tengok byk kali. Hehehe

Kalo duduk dlm kereta, dia da tak banyak perangai sgt da. Alhamdulillah. Sgt behave bila duduk kt carseat tu. Harap kekal la begitu ye sayang..

Okla.. lain kali la sambung lg cerita… daaaa…


----------------------------- 
   where love n hate collide 
----------------------------- 

fiza nazri

No comments:

Post a Comment